مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، دفترچه کارشناسی ارشد، کارنامه کارشناسی ارشد، نتایج کنکور ارشد، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول انتخاب رشته کارشناسی ارشد و موضوعات مرتبط با آن

انتخاب رشته ی صحیح، ضمانت نامه آینده ی شماست

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد، و همچنین انتخاب محدود محل های دانشگاهی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد، انتخاب رشته ی سال ۹۶، بسیار حساس تر و مهم تر از سال های گذشته شده است. بنابراین حتماً داوطلبان باید آگاهی کامل از قوانین و ضوابط دفترچه ی راهننمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد را داشته باشند. تاریخ اعلام نتایج کنکور ارشد در نیمه ی دوم خردادماه می باشد و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با مراجعه به سایت sanjesh.orgg می توانند کارنامه کارشناسی ارشد خود را مشاهده نموده و جهت انتخاب رشته ی صحیح به طور جداگانه در دانشگاه های سراسری و آزاد، دفترچه ی کارشناسی ارشد را دریافت نمایند و سپس اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد نمایند. داوطلبان حتماً باید اطلاع دقیقی از ظرفیت پذیرش هر دانشگاه را داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو انتخاب رشته را انجام دهندن. آگاهی کامل از بازار کار هر گرایش، شرایط ادامه  ی تحصیل در مقطع دکتری، این کمک را به شما خواهد کرد تا آینده ی تحصیلی و شغلی خوبی برای خود رقم بزنید.

 

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، با دانستن آخرین رتبه و تراز قبولی برای هر رشته در دانشگاه مورد نظر می توانند به بهترین نحو، انتخاب  رشته ی صحیح و دقیقی انجام دهند. با توجه به اینکه تعداد انتخاب های محل دانشگاهی در دانشگاه های سرای و آزاد، محدود است داوطلبان حتماً باید در جریان رتبه و تراز لازم برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد باشند تا بتوانند در بهترین دانشگاه قبول شوند.

جهت اطلاع دقیق از آخرین رتبه ی قبولی رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری و آزاد، اینجا را کلیک نمائید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد

اطلاع از ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد، امری مهم و ضروری است. چون تعداد انتخاب رشته ی دانشگاه سراسری و آزاد محدود است، داوطلبان باید انتخاب هایی داشته باشند که معقولانه باشد و ظرفیت پذیرش بالایی داشته باشد تا بتوانند به بهترین نحو ممکن انتخاب رشته کارشناسی ارشد را انجام دهند. بدین منظور، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حتماً قبل از انجام انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد سال ۹۶۶ را مطالعه نمایند تا از ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد، آگاهی کامل را به دست آورند.

جهت اطلاع دقیق از ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری و آزاد اینجا را کلیک نمائید.

 

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد:

در طی سال های گذشته، دغدغه ی اصلی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، انتخاب رشته ی صحیح و دقیقی می باشد که حتماً قبولی آنان را افزایش دهد. جهت تحقق این امر، نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، این کمک را به شما خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن، انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد مطمئن داشته باشید. نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اطلاعاتی هم چون، آخرین رتبه ی قبولی در رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان، آخرین تراز قبولی در رشته ی مورد نظر در دانشگاه های آزاد، ظرفیت پذیرش رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان، آخرین تراز قبولی در رشته ی مورد نظر در دانشگاه های آزاد، ظرفیت پذیرش رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری و آزاد، شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، ظرفیت پذیرش رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری و آزاد، شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، ظرفیت پذیرش رشته ی مورد نظر در مرحله ی تکمیل ظرفیت و … را به شما می دهد و این اطلاعات کمک شایان به شما خواهد کرد تا بتوانید انتخاب رشته ی صحیح و دقیقی داشته باشید.

جهت اطلاع دقیق از نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد رشته ی مورد نظر اینجا را کلیک نمائید.

 

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد:

متأسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، اطلاع دقیقی از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ندارند، بدین منظور، اغلب یا در دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد قبول نمی شوند و یا در دانشگاه قبولی، پذیرفته نمی شوند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، فرصتی مجدد برای ورود به داوطلبان کارشناسی ارشد به دانشگاه می باشد. از آن جا که در مرحله ی تکمیل ظرفیت، دانشگاه های پذیرنده ی رشته ی مورد نظر به داوطلبان را با رتبه ی بالاتری می پذیرند، پس احتمال قبولی داوطلبان بالا می رود. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دو نوبت مهر و بهمن، صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند با مطالعه ی کامل دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط انتخاب رشته کارشناسی ارشد، بهترین انتخاب رشته را در مرحله ی تکمیل ظرفیت انجام دهند و در بهترین دانشگاه قبول شوند.

جهت اطلاع دقیق از راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد و ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، در رشته ی مورد نظر، اینجا را کلیک نمائید.

 

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد:

متقاضیان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد، در صورتی که شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد را داشته باشند، می توانند جهت ثبت نام آن اقدام نمایند.  متقاضیان باید توجه داشته باشند که اطلاع دقیق از شریاط ثبت نام و همچنین آگاهی کامل از دانشگاه های بدون کنکور ارشد، به آن ها کمک خواهد کرد که با خیالی راحت و بدون دردسر، وارد دانشگاه شوند و تحصیل خود را ادامه دهند.

جهت اطلاع دقیق از ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد در رشته ی مورد نظر اینجا را کلیک نمائید.

 

در انتها پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، ظرفیت پذیرش هر دانشگاه اعم از سراسری و آزاد، آخرین رتبه ی قبولی در رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسری و آزاد، شرایط پذیرش بدون آزمون و اخبار مرتبط با ان در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید.



داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اعلام نتایج کنکور ارشد، کارنامه ی کارشناسی ارشد، ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد.
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد، مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد و موضوعات مرتبط با آن و هر سؤالی که پیرامون انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد و موضوعات مرتبط با آن، که ممکن است برایتان پیش آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.